LOS over Bruce Kuhn

Afgelopen dinsdag moest ik bij de Locale Omroep Spakenburg komen uitleggen wat Bruce Kuhn op 13 april in de Petrakerk komt doen. Zie hier het fragment. Kaartjes zijn nog steeds verkrijgbaar. Mocht je van buiten het dorp willen komen, kan je ook kaartjes via mij krijgen. Laat me dat dan even weten.

2 gedachtes over “LOS over Bruce Kuhn

  1. Kees Haak

    Ik had dit niet moeten kijken. Want mijn oorspronkelijk plan om te komen is doorkruist met andere plannen waardoor ik dit evenement heb onderdrukt. Nu komen de kriebels en de spijt bovendrijven. Maar goed, veel plezier as vrijdag, Kees

    Like

  2. els cats

    He Ard,

    Wat leuk om je zo even “life” te zien.
    Weet je ook of Bruce Kuhn ook in andere plaatsen in Nederland komt met het Marcus evnagelie?
    Het lijkt me nl ook een goede afsluiting van ons verenigingsseizoen waarin we het bijbelboek Johannes hebben behandeld.

    Groeten van Els Cats

    Like

Geef een reactie

