De kracht van thuis raken in de bijbel

“Wow!” Dat is mijn eerste reactie op onderstaand filmpje. Ze schieten ontzettend raak in het beschrijven van waar we tegenaan lopen. En ook in de weg die ze dan ontwikkelen. Ik ga dit materiaal bestellen. Maar mijn eerste gedachte is: wat zou dit mooi zijn om ook in het Nederlands te hebben.

Het bevestigt me nog meer in de waarde en de werking van de cursus ‘Raak thuis in de bijbel’. Het sluit aan bij wat ik eerder al als ‘nadenkertjes‘ op m’n site geplaatst had. Ik raad je aan even goed proberen te volgen wat ze in dit filmpje zeggen. Het zijn maar zeven minuten…

Dit filmpje blijkt ook onderdeel van dit project te zijn.

Geef een reactie

