Een teken van leven…

Even wat anders dan theologie: Mijn hobby ‘aquascaping’. Dat komt uit Japan, waarbij het ‘landschap’ onderwater (vandaar de naam ‘aqua-scaping’) meer de focus heeft dan de visjes die je erin doet. Afgelopen weken heb ik mijn aquarium opnieuw ingericht en ik show graag het resultaat.

Trouwens, even wat anders dan theologie? Zou je in het genieten van dit ‘scheppen’ heel in het klein niet iets beleven van de machtige (her)scheppingsdrang van onze Schepper…?

Mijn ‘hardschape’, voordat het aangekleed werd met planten en gevuld met water:

20151010_200928

Het resultaat nu, na anderhalve week:

Nu verder laten rijpen…

Mocht je met een aquascape-oog kijken en nog feedback hebben, hoor ik het graag!

Een gedachte over “Een teken van leven…

Geef een reactie

